وب کتاب

cover-06

25 مهر 1403 - 6 دقیقه وقت مطالعه

سیستم پشتیبانی: نسخه بازطراحی شده با طعم تیکت!

سیستم پشتیبانی: نسخه بازطراحی شده با طعم تیکت!

خب، دوستان عزیز! حالا که وب‌کتاب کلی کاربر جدید پیدا کرده و حسابی شلوغ شده، دیگه نمی‌تونستیم همین‌جوری با سیستم قبلی ادامه بدیم. هر روز کلی سوال و مشکل از راه می‌رسید و باید کاری می‌کردیم. پس سیستم پشتیبانی جدیدمون رو از صفر طراحی کردیم! (آفرین به ما، نه؟) قبلاً از چت‌ووت استفاده می‌کردیم؛ یه پلتفرم منبع‌باز رایگان. ولی خب، امنیتش در حد «قفل دوچرخه با سیم نازک» بود! یعنی اگه می‌خواستید رمز عبورتون رو با ما به اشتراک بذارید، خب... ما می‌گفتیم باشه، ولی خودمونم نمی‌دونستیم قراره چه اتفاقی بیفته!

ببینید، امنیت خیلی موضوع بزرگیه و ما می‌خوایم مطمئن بشیم که همه چیز تحت کنترل خود ماست. پس دیگه چت‌ووت بای‌بای شد! (خداحافظ چت‌ووت، سلام تیکت!).

حالا برسیم به اصل ماجرا! سیستمی طراحی کردیم که دیگه این مشکلات رو نداشته باشه و بشه مثل یک شطرنج‌باز حرفه‌ای، همه‌چیز رو دقیق و هوشمندانه حل کرد. البته اینم بگم، خیلی‌ها سیستم قدیمی چت‌ووت رو با هوش مصنوعی اشتباه گرفته بودن و کلی سوال‌های عجیب‌غریب از ما می‌پرسیدن؛ مثلا یکی پرسیده بود: "انیمیشن جذاب بهم معرفی میکنی؟" در حالی که ما داشتیم تلاش می‌کردیم مشکل فراموشی رمز عبور رو حل کنیم

!

تیکت: مهم‌ترین بخش ماجرا

تیکت چیه؟ خب، اگه تیکت رو نمی‌شناسید، یعنی تو دنیای مدرن پشتیبانی نیستید. تیکت، همون درخواستیه که شما ارسال می‌کنید و تیم پشتیبانی مثل یه کارآگاه کاربلد، روش کار می‌کنه تا به جواب برسه. (بله، درست مثل سریال‌های پلیسی!). هر تیکت مثل یه پرونده است، و ما ماموریم تا پرونده شما رو ببندیم! (با نتیجه مثبت البته!)

 

چطوری تیکت ارسال کنیم؟

ببینید، خیلی راحت‌تر از پیتزا سفارش دادن یا حتی پیدا کردن کنترل تلویزیونه:

ورود به حساب کاربری: اول باید وارد حساب کاربریتون بشید. (اگه یادتون نمیاد پسوردتون چیه، خب، ازگزینه فراموشی رمز استفاده کنید، ای بابا!)

رفتن به بخش پشتیبانی: بعد از ورود، دنبال بخش "پشتیبانی" در منو بگردید. (بهتون قول می‌دم پیدا کردنش راحت‌تر از پیدا کردن کلید‌های گمشده‌ست!)

انتخاب دسته‌بندی مناسب: اگه مشکلتون "مشکل در ثبت کتاب" باشه، نباید توی دسته‌بندی "درآمدزایی" ثبتش کنید! لطفاً درست دسته‌بندی کنید تا بتونیم سریع‌تر کمکتون کنیم. (البته ما خیلی هم کارآگاهیم، ولی شما هم همکاری کنید لطفاً.)

توضیح مشکل: اینجا جاییه که باید خلاقیت به خرج بدید. مشکل رو اون‌قدر خوب و واضح توضیح بدید که ما با یه نگاه بگیم: "آهااا! مشکلو فهمیدیم!" (پیشنهاد ما اینه که از نوشتن توضیحات در نیمه‌شب و در حالت خواب‌آلودگی خودداری کنید!)

ارسال تیکت: وقتی همه چی آماده شد، دکمه "ارسال" رو بزنید. تمومه! حالا نوبت ماست که شال و کلاه کنیم و بریم دنبال حل مشکل

.

پیگیری تیکت: بهتر از گم شدن جواب‌ها!

وقتی تیکت می‌فرستید، یه شماره پیگیری هم بهتون می‌دیم. (بله، مثل وقتی که یه پیتزا سفارش می‌دید و منتظرید تا به دستتون برسه!) هر وقت حس کردید دلتون برای تیکتتون تنگ شده، می‌تونید با اون شماره برگردید و ببینید تیم ما تا کجا پیش رفته.

وضعیت تیکت‌ها هم چند حالته:

در حال بررسی: یعنی ما با ذره‌بین دنبال مشکل شما می‌گردیم!

حل شده: بله، آفرین به ما! مشکل شما حل شده

!

چرا تیکت بهتر از چت‌ووت؟

خب، این سوال جوابش مثل اینه که بپرسید "چرا تلفن هوشمند بهتر از تلفن ثابت قدیمیه؟"

مدیریت بهتر: همه چیز توی یه سیستم منظم ثبت می‌شه. نه مثل چت‌ووت که گاهی یادمون می‌رفت کی به چی جواب داده!

پاسخگویی بدون قطعی: دیگه نیازی نیست هر بار دوباره همون سوال رو بپرسید، چون حالا سیستم همه چیز رو یادش می‌مونه (برخلاف حافظه محدود ما توی چت!).

افزایش امنیت: آخه جدی؟ فکر می‌کنید ما به چت‌ووت اعتماد داشتیم؟ حالا با تیکت همه چی امن و امانه، میتونید مطمعن باشید اطلاعاتتون محفوظ میمونه!

پایش و ارزیابی تیم پشتیبانی: مدیرای ما بالا سر تیم هستن و مطمئنن که هیچ تیکتی بی‌جواب نمونه. (یعنی دیگه نمی‌تونیم یواشکی چرت بزنیم!)

 

نتیجه‌گیری: تیکت‌های طلایی

این سیستم جدید مثل یک دستیار وفاداره که هر جا خواستید، کنارتون حاضر و آماده‌ست. باهاش می‌تونید مطمئن بشید که هر سوالی دارید، با امنیت کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شه. پس بیاید با خیال راحت تیکت‌هاتون رو ارسال کنید، و بذارید ما برای شما مشکل‌گشایی کنیم (همیشه در خدمت شما!)

 

در ضمن، شاید فکر کنید دیگه کیومرثی نیست اما خب دارید اشتباه میکنید! کیومرث صرفا یک پشتیبان پاسخگو نبود، او الان در بند بند وجود وب کتاب در حال یاری رساندن به شما و محتوای شماست..

 

شما اولین نفری باشید که در ارتباط با این مقاله نظر می دهد.

دیگر مقالات

مقالات مرتبط

cover-01

20 مرداد 1403

بروزرسانی کیف پول وب کتاب:...

در وب کتاب همیشه تلاش ما بر این بوده که کاربرانمان تجربه‌ای بی‌نظیر و لذت‌بخش داشته باشند. هدف ما همواره ایجاد محیطی بوده که نه‌تنها سرگرم‌کننده باشد، بلکه برا...

بخون!
cover-01

24 مهر 1403

احراز هویت: شمشیر دولبه!

اول از همه عذرخواهی بزرگی به شما کاربر های عزیز وب کتاب بدهکاریم. با بروزرسانی اخیر تعدادی از شما دوستان عزیز نتوانستید احراز هویت خود را تکمیل و از وب کتاب استفاده کنید. به هر حال تیم...

بخون!
پشتیبانی